Laatste week bij een nieuw onderdeel

1 oktober 2017 - Nsawam, Ghana

Deze week begon ik met een dag meelopen bij consult. Hier komen alle patiënten op maandag eerst binnen om te kijken waar ze voor komen en wat er gedaan moet worden. Dit was erg leuk om te zien en de dag ging ook erg snel. Vanaf dinsdag liep ik mee bij de braces of wel calipers. (Dit zijn een soort braces voor het hele been die ook aan u de schoen gemaakt wordt zie foto's) Hier ik begonnen met kniebanden te maken voor een paar calipers. Hierna heb ik meegeholpen met het verder afmaken van deze caliper door het leer erop te maken. De dag erna zijn we aan een nieuw paar calipers begonnen en heeft Kennedy laten zien hoe dit moest. Op vrijdag ochtend ben ik met Emanuel begonnen omdat Kennedy weg moest. Alles was goed zei hij wat ik deed. Ik was al een heel eind toen Kennedy terug kwam. Helaas bleek toen dat niet alles zo goed was als Emanuel zei en moesten we nog een hoop aanpassen nouja dat was niet zo leuk maar smiddags heeft Kennedy laten zien hoe het wel moest. Toen was de week alweer voorbij. Afgelopen weekend hebben we eigenlijk echt niks gedaan. Lekker thuis gebleven. Beetje gezwommen, gelezen, gewassen en lekker muziek gemaakt. Heerlijk tot rust komen!! En wat gaat het hard er zitten al weer 6 weken op.

1. Mandy:
    1 oktober 2017
    Je doet goed werk Juul, leuk ook dat je foto's toe hebt gevoegd. Toi toi toi nog even!
  2. Annie Bennik:
    1 oktober 2017
    Goed hoor! We zijn weer op de hoogte.
    Bedankt voor je verslag en de foto's.
    Leuk.
    Tot het volgende verslag.
    Groetjes.
  3. Lea Vermeiren:
    2 oktober 2017
    Dedankt Juul voor je verslag nu weten wat je doet het is heel goed en tot het volgde Gr Lea en Karel