Weer terug bij protheses

9 oktober 2017 - Nsawam, Ghana

Ja iets later dan gewoonlijk maarja gisteren had ik geen zin dit te typen... Afgelopen week heb ik weer meegelopen bij de protheses. En eigenlijk begon dit op maandag helaas met veel niks doen. Dat viel een beetje tegen maar naar mate de week vorderde werd het een stuk beter ik heb zelf mogen vacuümvormen en dit zo'n 3x alleen mogen doen erg leuk! En eindelijk iets echt alleen. En ik ga komende weken nog veel meer alleen doen hoop ik. Vrijdag had ik helaas te snel gewerkt en waren we om 10 uur al klaar met alles wat er te doen was die dag dus was ook een dagje niks doen maar opzich wel gezellig. S'avonds hebben we gezellig met Anthony wat gedronken. Voor Lois en Michelle viel de week geheel tegen omdat het een beetje voelde alsof ze weer nieuw waren en iedereen deed alsof ze hun niet kende. En dus kregen ze ook niet echt werk. Daarnaast is het veel te druk bij de protheses omdat er ook nog 4 national program studends meelopen. Hierdoor is er dus weinig werk wat overblijft en bij Christa ging een van de studenten er ook nog vandoor met haar klusje wat het allemaal nog even afmaakte. Nouja Lois en Michelle zijn maar aan school gaan werken in de werkplaats om zo toch wat te doen en uiteindelijk vrijdag avond met Anthony besproken hoe we het komende weken gaan doen of in ieder geval de komende week. Zo gaan we toch weer een beetje opsplitsen aan verschillende tafels waardoor het minder druk is bij de protheses. Zaterdag ochtend zijn we ook nog even naar een college pathologie geweest van Anthony. Nouja college het was meer voorlezen van het computer scherm en de dia maar opzich wel leuk om even gezien te hebben. De rest van het weekend heerlijk gerelaxt en niks gedaan. Zondag avond hebben we nog super leuk de vakantie weken gepland en daar hebben we allemaal al super veel zin in! Hopelijk wordt het op stage nog een beetje beter om leuk af te kunnen sluiten! Nog maar 3 weken stage wat gaat het snel!!!

1. Esther Rovers:
    9 oktober 2017
    Knap hoor Juul wat je allemaal doet en hoe je je door de tegenslagen heen slaat! Veel plezier nog😃
  2. Annie Bennik:
    9 oktober 2017
    Ik sluit me bij Esther aan Juul.
    Zet hem op en geniet van alle leuke dingen.
    Lieve groeten van mij.
  3. W.adriaensen: