Eerste werkdag

21 augustus 2017 - Nsawam, Ghana

Vol nieuwschierigheid gingen we naar OTC, onze eerste werkdag was aangebroken. Wel zonder al te veel verwachtingen want ja het loopt toch altijd weer anders als je van te voren denkt. Aangekomen bij otc gingen we gelijk naar de werkplaats, hier was niet echt iemand die op ons af kwam dus maar gevraagd bij wie we moesten zijn. We moesten bij Daniël zijn. Hij is de hoofd van de werkplaats. Daniël die stuurde ons alleen weer door naar chloria. Zij kwam er na even wachten toch aan en ze wist ook nog van ons af. Dit was best fijn om te weten dat toch iemand wist dat er kwamen. Ze heeft ons nog een kleine rondleiding gegeven en daarna in de werkplaats gedropt nadat we kennis gemaakt hadden met Raphael (De dokter). Nou in de werkplaats in twee groepjes geplaatst aan 2 tafels bij het prothese gedeelte. Hier keken we eerst even mee en mochten we later ook wat gespjes en riempjes mogen maken. Na de middag was er helaas niet meer zo heel veel te doen. Wel nog meegekeken met het gipsen van een stomp. Nu mocht ik wel nog iets meer doen als de rest. Ik denk omdat ik een jongen ben en ik de eerste jongen ook als stagiaire. En dit vond Daniël de hoofd van de protheses wel heel erg leuk. Halverwege de middag werden we ineens geroepen om bij Henry te komen. We hadden met hem contact gehad voor onze stage. Hij was boos op ons omdat we niet hadden gereageerd op zijn mailtjes zei hij alleen toen hij de mailtjes ging laten zien bleek hij het niet goed gezien te hebben en hadden we wel aangegeven wanneer we aan zouden komen. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan en gingen gelijk naar Raphael om te zeggen dat het niet onze schuld was. Dit gaf ons wel meer duidelijkheid waarom er niemand bij het vliegveld was en niemand echt wist dat er kwamen. Dit kwam dus omdat Daniël niet wist dat we kwamen en hij dit regelt. Maargoed we hebben ons zelf gered en hebben ook de markt al op eigen houtje gezien en gevonden met behulp van andere mensen van OTC dus het is allemaal goed gekomen. Voor morgen nog een planning maken voor wat we de rest van de weken graag willen doen. En dan op naar de rest van den nieuwe ervaringen

1. Annie Bennik:
    21 augustus 2017
    Leuk je verslag te lezen.
    Ik blijf jullie volgen hoor!
  2. W.adriaensen:
    22 augustus 2017
    Ga zo door
    Succes
  3. Coach:
    22 augustus 2017
    Super Juul.
    Geniet van je avontuur masr stay safe
  4. Esther Rovers:
    23 augustus 2017
    Beetje bizar dat ze echt niet wisten wanneer jullie kwamen. Gelukkig hebben jullie alles zelf goed geregeld!