Aankomst

20 augustus 2017

Na een lange reis van Brussel naar Accra dan toch allemaal goed aangekomen. Nadat we alle koffers hadden gingen we naar buiten om naar OTC te gaan. Er zou iemand ons op komen halen. Dit was echter niet het geval en na OTC meerdere malen gebelt te hebben en geen gehoor te hebben gekregen hebben we toch maar een taxi gepakt om naar OTC te gaan. Dit was nog een rit van ongeveer een uur tot 1.5 uur aangezien de taxichauffeur ook niet precies wist waar we moesten zijn. Toch uiteindelijk aangekomen bij OTC moesten we nog opzoek naar ons huisje. Dit duurde ook nog wel even en 2 keer alle koffers in en uit de auto dan toch het huisje gevonden. Een klein lief huisje voor vier personen met eigenlijk alles wat je nodig hebt. Toen we er waren hebben we snel de klamboes opgehangen en gaan slapen want we waren toch allemaal best wel moe na een reisdag van ongeveer 18 uur.

1. Jacqueline braat:
    20 augustus 2017
    Een echte Afrikaanse start denk ik.
    Veel plezier in OTC en maak je huisje samen gewoon heel gezellig
  2. W.adriaensen:
    20 augustus 2017
    Leuk om te lezen en jou zo te volgen
    Succes en Enjoy
  3. Agatha Godrie:
    20 augustus 2017
    Dan was het eerste stuk al avontuurlijk.Juul veel succes daar.Wij werken wel in de corsotent.
  4. Annie Bennik:
    20 augustus 2017
    Succes en veel plezier Juul. Komt helemaal goed daar.
    En, slaap ze!
    Groetjes.
  5. Esther Rovers:
    20 augustus 2017
    Op de plaats van bestemming, fijn jullie eigen huisje! Veel plezier
  6. Johan Marquering:
    21 augustus 2017
    Wat goed je zo te kunnen volgen Juul, succes daar in het Afrikaanse. Groet, Johan
  7. Lianne:
    21 augustus 2017
    Je bent er ondanks omwegen en lange duur. Veel succes en vooral plezier ook daar.
  8. Sonja:
    Welcome in Africa