Weekje houtwerk plaats

9 september 2017 - Nsawam, Ghana

Deze week ging ik meekijken in de houtwerk plaats. Weer echt iets anders dan bij de protheses. Maar zeker ook super leuk! Maandag gingen we eerst een stoeltje afmaken en tussendoor nog een paar krukken maken en repareren. De stoel is ook gepast en meegegeven aan het kindje waar hij voor was. Omdat het nekje niet sterk genoeg was moest het stoeltje ook hoofsteuntjes en een bandje voor onder de kin hebben. Aan het eind van de dag de stoel helemaal mooi opgeleverd. Voor de krukken hebben we op de draaibank nog een handvat gemaakt. Helaas dit zelf niet kunnen proberen in deze week. Wel geleerd hoe je echt een zaag moet gebruiken, hoe je alles goed op moet schuren en hoe je hout kan schaven. Best interessant om te zien hoe je dus een stoel van hout mooi netjes kan maken. De rest van de week hebben we nog 3 stoeltjes gemaakt waarbij ik ook steeds meer heb mogen doen wat wel fijn was. Al met al toch een leuke week gehad en weer leuke nieuwe dingen geleerd. Ben benieuwd naar volgende week. Dan ga ik meekijken bij het onderdeel schoenen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie Bennik:
    9 september 2017
    Hoi Juul.
    Wat leuk en leerzaam. Ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat doen daar.
    Veel plezier!
    Hier alles oké. Heb dinsdag hulp gehad van Philip. Waren zo gigantisch veel altsaxen. Ik was dus best een beetje zielig zo alleen op mijn tenor.
    Nogmaals heel veel plezier met alles en geniet van al de super bijzondere ervaringen.
    Groetjes.
  2. W.adriaensen:
    9 september 2017
    Mooi heb thuis ook nog wel wat schuurwerk hihih
    Enjoy
  3. Toos Adriaensen:
    10 september 2017
    Wat was het toch weer een fijne week voor jouw.Geniet er maar van kusje van oma en tot horens
  4. Esther Rovers:
    11 september 2017
    Mooi dat je zoveel verschillende dingen mag doen!